divendres, 25 de gener del 2013

NOTÍCIA DE LA SETMANA

PELAT DE FRED!!!

11 comentaris:

Anònim ha dit...

M'agradat molt perquè és molt estrany que un ximpanzè visqui amb humans.I també vull dir que també és estrany que un mico vagi amb manta.

Unknown ha dit...

la meva noticia preferida es una on surt ximpanzes es molt guay perque ma sorpres que un ximpanze menji neu i un altre estuigui amb manta i com els ximpazes menjen llet

Unknown ha dit...

La patt que m'agradat mes es quant el mono anava ambtapat amb la manta blava.

Anònim ha dit...

Hola soc el marc m'agradat molt

Unknown ha dit...

El musol que m'agradat mes es al que es fica al cap.

Anònim ha dit...

Hola soc el marc ferret lo que m'agradat mes es lo del mico menjant neu es una passada i bevent la llet

Unknown ha dit...

El mussol que més m'agradat és el mussol que esta en el cap del nen m'agradat molt perque és sembla de veritat

Anònim ha dit...

A mi la notícia m'ha semblat molt especial perquè uns ximpanzès mengen neu i uns altres és tapen amb una manta.

Unknown ha dit...

El mico que es menga la neu és molt divertit peró el pobre xinpanze que té fred. Esta amb una manta?Veu llet calenta?I es va criar amb humans?Que extrany no?On el van trobar.

Unknown ha dit...

Hola soc l'Abril i he vist l'infoK.El video wu mes m'ha agradat ha sigut el de la Dhalìa , perquè va a un campus de rock.Adeu!!!

Unknown ha dit...

Hola sóc la Luna,aquest video que he mirat m´agradat moltíssim.
Menjen neu,beuen cafè calent,i van caminant amb mantes.
Aquest video és molt xulo.