dissabte, 2 de febrer del 2013

LA DIGESTIÓ

ÉRASE UNA VEZ LA DIGESTIÓN




6 comentaris:

Unknown ha dit...

Crec que aquest noi li agafara mal de panxa i el policia com pot deixar passar a els bacteris. També explica molt bé tot el que hem estudiat

Anònim ha dit...

Jo crec que explica molt bé tot el que passa al nostre cos.També dic que s'enten molt bé si ja has estudiat la digestió.

Unknown ha dit...

Hola soc l' ignasi i la part que m'agradat mes es quan surt un personatge talla un altre personatge.

Unknown ha dit...

el video es molt divertit també explica tot el que em estudiat a medi també la part que més m'agradat es quan els bacteris entren a la panxa crec que el poolicia els atrapara

Unknown ha dit...

Hola,sóc la Luna i la part que m´agradat més és quan he vist que com es feia la digestió a l´estomac.
M´agradat moltissim!!!!!!!!!!!!!!!!

ADEU!!!!!!!

Unknown ha dit...

m'ha encantat molt ha sigut molt dibertit sort que han matat els
blaus.