diumenge, 17 de febrer del 2013

NOTÍCIA DE LA SETMANA

SARDINA



8 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola sóc la lucía a mi m'ha agradat molt el vidio. Adeu

Unknown ha dit...

Hola sóc la lucía a mi m'ha agradat molt el vidio.Adeu

Anònim ha dit...

Hola sóc la Judith a mi m'ha agradat molt la notícia.Però no m'ha quedat gaire clar perquè ploraven pel carnestoltes si al cap d'un segon quan a vingut la vella quaresma estaven tots rient.
ADEU!!!!!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...

a mi m'ha agradat molt el video peró no se per que ploraven pel carnastoltes si el seguent any el tornarem a veure.Adeu!!!!!!!!!!!

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

hola soc l'Ignasi i m'agradat veure el video.Adeu

Unknown ha dit...

Soc el Josep i no se perquè ploraven pel cremar el carnastoltes,és una activitat proivida molt divertida,peró m'ha agradat molt el video.

Unknown ha dit...

no o se perquè an plorat es veia molt que o feien de mentida.